بازاریابی و فروش علمی


اگر بپذیریم که بازاریابی و فروش علمی بعنوان بخشی از علم مارکتینگ یا امور بازار شامل؛ بازارگرایی، بازارشناسی، بازاریابی، بازارسازی، بازارگرمی، بازارگردی، بازارسنجی، بازارداری، بازارکاهی، و بازارگردانی می باشد و بعنوان یک کار تیمی،به سازماندهی ویژه در سطوح مختلف و سرمایه گذاری قابل توجه نیازمند می باشد که برای اغلب کسب و کارها عملاً کمتر مقدور شده است.
و از طرفی با مشاهده در و دیوارها و آگهی های روزنامه ها و نشریات محلی و سراسری، که نشان می دهد؛ همه بدنبال بازاریاب هستند! و واقع بینانه تر؛ هرکسی که چیزی برای عرضه دارد،بدنبال یک بازاریاب ماهر و حرفه ای می باشد.

لذا، شما هم چه یک کارآفرین و تولیدکننده یا عرضه کننده خدمات باشید یا یک صاحب ایده برای فروش، دیر یا زود باید بپذیرید که دیگر زمان آزمون و خطا و صرف انرژی و زمان بی مورد نیست و باید کار را به کاردان بسپارید.

امیدواریم؛

شما ما را در کنار خود بپذیرید،

و بواسطه ی کار تیمی ما، به منافع بیشتری دست یابید.

تماس با کارشناس مربوطه


09104509525